Útakadály - T.boy 0:1

2010.11.14. 12:06

Tökéletes betli mindenkinél...amire az ellenfél a második félidőben rá is jött, és egy kavarodás után megszerezte a meccs egyetlen gólját.

Sajnálom, múlt heti ellenfelünk jobb volt pedig...

A bejegyzés trackback címe:

https://utakadaly.blog.hu/api/trackback/id/tr102447761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yonderboi 2010.11.15. 11:29:29

Szerintem ha első 10 percben sikerül a 3 ziccerből legalább egyet belőni teljesen más lesz a játékkép. Egy kicsit csalódás volt lejönni mert a csapat elfáradt, de eredménytelenül!
A jövő hét már jobb lesz :-)))

tyetyo 2010.11.15. 15:45:31

Én az első 10 percből csak HELYZETRE emlékszem, ziccerünk szerintem nem volt. Nekem személy szerint volt két helyzetem, mindkettő értékesíthető lett volna, illetve Dávidtól kaptam egy alig hosszú keresztpasszt, ha nem vagyok sérült, rácsúszok és gól. Mindenki saját magához képest rosszul játszott. Igazából az első félidő második felétől a végéig már nem volt egy ép támadásunk, nem volt ritmusa a meccsnek, mert mindig kirúgtuk a labdát. Ha nagy nehezen átvettük a labdát (bevallom, nekem még ez is nehezemre esett), akkor a többiek a mozgásukkal nem segítették a másikat, hogy megfordulhasson vagy passzolhasson. Jellemző jelenet egyébként, hogy Csoki megkaparintja a labdát és csak 1-2 ember néz felé, a többi nem is akarja kapni a játékszert. Passz előtt fel kell nézni, ha nincs elöl opció, akkor hátul kell megoldani, hogy nálunk maradjon a labda, akár úgy hogy Csokit bevesszük a játékba. Sokszor elrugdossuk a bőrt, pedig támadásban kevésbé fárad az ember, mint védekezésben ... persze ezt az új labdát valóban nehéz volt kezelni ...

Gabrielt 2010.11.15. 21:26:32

Egyet értek Csabival, annyit még, hogy az Ádám-Huba-Geri trióból egynek mindig jönnie kellene, hogy tudjuk kinek előretenni a labdát, ami a múlt héten, vagy az előtte levő meccseken megvolt. Most mindenki a pozicíójának megfelelő helyen volt, emiatt a felező és az ellenfél kapuja között nem volt opció. Ezt persze sok futással be lehetett volna játszani, de ez nem tartozik erényeink közé :) Szóval kell az ember előre, mert fontos eleme a játéknak - szerintem. Középpályán sokszor megkaptam a labdát, de nem tudtam vele előrehaladni (több okból sem), mert nem volt elől passz opció.
süti beállítások módosítása