Mindenkinek gratulálok, kiegyenlített teljesítménnyel, megérdemeltem szereztük meg a 3. helyet! Az utolsó fordulóban köszönhetően 7-0-s győzelmünknek, ill. az Oneill sportszerű magatartásának (11-2 a T-boy ellen) sikerült 10 gólnyi különbséget eltüntetni.

Felvetődött (by Ádám) egy közös ünneplés gondolata, mit szóltok?



















 

A képről hiányoznak: Lóri, Csabi (köszönjük a besegítést!), Bak Peti és Tomi

A bejegyzés trackback címe:

https://utakadaly.blog.hu/api/trackback/id/tr674309700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PistolPete 2012.03.11. 20:17:13

Úgy nézek ki, mintha már bennem lenne pár pohár ez-az :)
Az ünneplésben természetesen benne vagyok!

Gabrielt 2012.03.11. 20:37:34

Rám azt mondta Melinda, idézem: "Mint egy hülye óvodás..."

lóri bá 2012.03.25. 23:29:03

Gratulálok !
Nagyon sajnálom, hogy nem tudtam részt venni a folytatásban de látom, remek színben vagytok és örülök a sikernek. Sajnos nem úgy alakulnak a dolgok ahogy azt reméltem volna de bizakodó vagyok és reménykedek a felépülésben. Addig is gördítsetek Útakadályt minden ellenfél elé.(:-)>

Gabrielt 2012.04.10. 14:28:10

Halihó! Igyekszünk, neked jobbulást!
süti beállítások módosítása