Mivel az előző bejegyzésben G rámutatott a találkozó racionális jellemzésére, ami a Sördögök honlapján található Csabi tollából, így úgy gondoltam, hogy egy kicsit más megközelítést alkalmazok. A két csapat múltja-jelene-jövője baráti alapon régóta összeszövődik, ezért érdemes lehet a meccs lelki oldalát is egy kicsit boncolgatni :)

Csabi meccsösszefoglalóját teljesen reálisnak értékelem, az egyetlen apróság ami zavar, hogy Plesi fault-ját nem nevezném taktikainak (bár asszem értem mire gondol a dögök szónoka)...

Lényeg, jöjjenek mondatok mindenki szájából, ahol pontatlan az idézet, azt nézzétek el kopottas memóriámnak :)

Előzmény:(Balázs kétszer-háromszor odarúg Tominak, neki ez mostanában lelki gyönyör )
Csabi: - Bala erre semmi szükség!
Balázs: - Nem volt semmi ! Miért, mi volt ?


(Előzmény: Plesi utánarúg Tominak, aki nem esik el, a labda Ádám elé kerül, aki befele viszi azt, Plesi odaér, hátulról rácsúszik a lábára, az eleső Ádám lába pedig továbbkotorja a bogyót..Plesi két perc, az Akadály egésze forrong, Csoki igazságosztó útra indul a ketrecből, a póráz szerepét G próbálja meg betölteni :) )
Plesi: .."az első nem volt semmi, a másodiknál pedig labda volt (vagy labdát akartam)..."

Ádám talppal rátart a labdára Csabival szemben, Csabi nem szól egy szót sem...

Lefújás után:

Huba: "azt mondd meg nekem Csabi, hogy a gyukés Norbira miért nem csúsztok rá hátulról?"
Csabi: "na jó, de ő mekkora állat már!"
Huba: "ja értem...tehát akkor Ádámra lehet, mert ő nem akkora állat..."


Pilu (a legnagyobb szakértő) Ádámhoz:
" rajtad látszik, hogy soha az életben nem fociztál..." (aki nem tudná Ádám legalább 10 éve nagypályázik
) (ez hasonló kaliberű beszólás volt, mint a szombati meccsen az IQ huszár Norbi beszólása...)

G számon kéri Csabit, hogy ellenünk miért durvulnak ilyen faultokkal ellenünk
Csabi: "Nekünk nem számít, hogy ellenetek játszunk..."


Félreértés ne essék, nem akarok indulatokat szítani, csak azt az oldalát is érdemes nézni a tényeknek, ami a kiváltásáig elvezet...

Az Útakadály-Sördögök meccs mindig is parázs meccs lesz, és ez így van jól. Csak néha elszakad a cérna, most is így volt, és ez ettől a csapattól jobban fáj, mint mástól, pont a nem egy sablon alapján történő megítélés végett.

Röszkén megint tüzet rakunk a Dögökkel, addig is folyik a citromos Gösser :)

Gyerünt kommenteljetek, mert egy rakat dolog biztos kimaradt, ami fontos lehet.

Huba
 

A bejegyzés trackback címe:

https://utakadaly.blog.hu/api/trackback/id/tr431396279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tyetyo 2009.09.21. 10:06:56

Na hát akkor ... csak sorjában: Bala-Tomi párharc, Csabi beszólása helyesen idézve, Bala válasza a következő volt (elismerve hogy odarúgott, egyébként kétszer, csak a második talált valóban bokát): oké-oké és lesütötte a szemét ...
Plesi becsúszása kintről, én csere voltam, jó szögben láttam, hátulról jött, de nem rátartás volt Plesi lába útja, hanem Ádám lábai elé irányult a labdára, valóban csúszott, valóban talált lábat ... az azt megelőző faultot én sem láttam, de olyan szörnyű nagy nem lehetett, ha Tomi utána még sprintelt a labdával ...
A Norbis kérdésedet én egészen máshogy értettem, nem erre a kérdésre volt ez a válaszom ... ezért nem is értettem az Ádámos hasonlatot, záporoztak a szavak, valószínűleg félreértettem ...
Viszont egy érdekes dolog azért felmerült bennem: mivel mindkét csapat életében érintett vagyok, és az Akadály meccseket sajnos csak kívülről láthattam az utóbbi időben, volt lehetőségem megfigyelni, hogy ellenünk olyan érzelmi töltettel jöttök fel a pályára, mintha mi lennénk az ősi ellenség. Tényleg az első perctől kezdve megy a duma, mindenki megduplázza a harci kedvét, Karesztől, Nigitől, Igortól kapom a faultokat, akik más meccseket elég sokszor nyuszik ... na ezt a harci kedvet szeretném én más meccsen is látni, mert nekem személy szerint egy kicsit rosszul esik, hogy a féltestvéreim mintha csak rám, ránk utaznának és itt nem a lerúgásra gondolok... olyan ütközésekbe mentek bele ellenünk, amiket más meccsen nem vállaltok fel. Jöhet, de más meccsen is lássam ám!!! Én oroszlán vagyok mindenki ellen :))))
Egy azért mindenképp fontos, nem tudok felelni minden csapattársam tetteiért, de senkiből nem nézem ki a szándékosságot ... ezért szakad el nálam is a cérna verbálisan ...

Gabrielt 2009.09.21. 12:01:14

Ti vagytok az ősi ellenség, főleg te, levadászunk, harcképtelenné teszünk és végül megsemmisítünk ;)

Csoki bá 2009.09.21. 12:42:54

Én is mondhatom, hogy oroszlán vagyok mindenki ellen? Vagy használjak más szót? Csabi segíts:):):)

Yonderboi 2009.09.21. 13:10:56

@tyetyo: No ezt egy kicsit túlzónak tartom, hogy vadászunk rád!! Inkább csak sértődések vannak mert mi hogy gondoljuk ezt meg azt!! Szerintem mindkét csapatnak a kellő "baráti" közelség miatt fájnak jobban a sebek, mint más csapatok ellen! Vegyük tudomásul, hogy azok a szurka-piszkák amik a meccseken vannak járulékosak a foci hevében!! Nem sértődni meg szabálytalankodni kellene, hanem FOCIZNI!! Ki így ki úgy!!

tyetyo 2009.09.21. 15:34:05

@Yonderboi: Karesz, ott van a vadászat után, hogy nem a lerúgásra kell gondolni, hanem hogy a mi skalpunk fontosabb, mint a többié :) nekem sincs semmi bajom a faultokkal, én többnyire a bíróval üvöltök, ha nem szólnak hozzám... ezért nem kell egymásnak sírni, mert szerintem az ilyen szócsaták okozzák a legnagyobb feszültséget, nem is a faultok ..

tyetyo 2009.09.21. 15:38:25

@Csoki bá: Csoki, gyarló módon, mint Útakadályos tag mondom, te ne legyél oroszlán ... :) ... a kapuba egy higgadt, magabiztos ember kell, aki nyugalmat áraszt ... onnan nagyon nehéz is kommunikálni a bíróval, aki messze áll tőled ... hagyd meg ezt a mezőnyjátékosoknak :))) egyébként meg kurva jól védsz mostanában, szóval egy szavam sem lehet ...

Csoki bá 2009.09.21. 16:07:18

@tyetyo: Asszem pár jóga leckét vennem kéne, ahhoz, hogy higgadt, nyugalmat árasztó kapus legyek:):):) Utolsó mondatod nagyon jól esett. Köszönöm. Ezek után lehet, hogy pénteken megyek squasholni :):):)

Dolph ' tomi ' Lundgren 2009.09.21. 20:11:52

Szeva' Akadály! Először is üdv. mindenkinek, remélem nem baj, hogy benézek hozzátok! Ti is rendszeresen megtiszteltek hozzászólásokkal minket, hát gondoltam Xabi mellé besegítek itt egy kicsit:-)
Mindig örülök, ha ellenetek játszhatok - jó meccsek, kemény párharcok. Amondó vagyok, ez mindenkinek jó, mert ebből tanulunk, a baráti tili-toli semmit sem ér, abból nem lehet profitálni ebben a ligában. Ahogyan mások ellen, úgy ellenetek is a 3 pontért játszunk, az esetleges keménységet ezért ne vegyétek magatokra. A mérkőzésen mi kikapcsoljuk, hogy ti vagytok az ellenfél, míg Ti - érzésem szerint - mentálisan túlfűtött állapotban játszotok ellenünk. Ezzel nincs baj semmi, de így győznötök nagyon nehéz lesz. Ez az én véleményem.
Ha már itt vagyok, szeretném megköszönni Csoki segítségét, aki beugrott hozzánk és lehúzta a rolót amikor kellett, valamit TG hasznos vendégjátékát is!
További jó haladás-lassítást kívánok!
üdv. tomi

Gabrielt 2009.09.21. 21:16:27

@Sördög Tomi: Kösz Tomi, mindig szívesen látunk itt, és persze a pályán is.

PistolPete 2009.09.21. 22:05:38

@Sördög Tomi: Köszi Tomi! Sok igazság van a mondadódban ám! A higgadtság ellenetek nem szokott kenyerünk lenni, ezt én is érzem magamon, ez valamikor bejön, valamikor nem :)
És persze isten hozott a blogunkon!
Hubi

tomi_bak (törölt) 2009.09.23. 15:16:14

én csak annyit teszek hozzá, hogy a magam részéröl bocsánat ha elragadtattam magam a hétvégén, talán hasznosabb lett volna a focival törödni.

Plesike 2009.09.23. 16:16:53

Na szegasztok!3 nap pihin voltam,totális kikapcsolódás.Viszont ahogy Szegedre érek egyből jön az adrenalin.Elöbb felhúzom magam a sok hülyemajom sofőrön,majd amint gép elé ülök a kommenteken.A faultom egy a sok közül amit bármelyikünk megcsinál bármelyik meccsen, Akadályos és Sördög egyaránt.Csak túlreagáltátok.Ha nem a sírással hanem a játékkal(ahogy Jézus is mondja)foglalkozna egy-két Akadályista-sporttárs akkor az a javatokat szolgálná.Mi például a 2-0-ás vereségünk után nem kerestünk kifogásokat, nem borúlt el az agyunk hanem egyszerűen elismertük hogy azon a napon Ti voltatok a jobbak.Aki ezt nem osztja az menjen csocsózni.

A Bala(vadász 1.) nem csak a Jézust rugdossa, megteszi ezt a Norbival is, akit 3 éve már majdnem megőlt!!!Vigyázzatok rá, no meg rám(vadász 2.) is :-) !!!

Egy kicsit úgy van beállítva a dolog, hogy csak a Sördögök(a Bajnokok) voltak a szabálytalanok a meccsen, pedig hát ...

Ui.: mégegyszer köszönet Csoki-Mesternek amikor 2 hete olyan gyorsan beugrott hozzánk védeni!Köszi Csoki!

Legyünk úgy a Sördögök-Útakadály derbikkel mint a politikával, azaz ne beszéljünk róla, mert az csak megöli a barátságot.De mivel a Barátságunk többet ér mint egy szar meccs, én magunk részéről lezártnak tekinteném a vasárnapot.Csak előre nézzünk!Hajrá Útakadály,Hajrá Sördögök!

Gabrielt 2009.09.23. 18:53:36

@plesike: Uff.

Az a baj, hogy elbeszélünk egymás mellett, de lényegtelen, igazad van. Mindenki felfokozott állapotban van ilyenkor, hiszen mi játszunk együtt is (ld. hétfőnként), ismerjük egymást elég régóta, érthető, mindenki bizonyítani akar. Egyet ne feledj, egy percig nem vitattuk, hogy megérdemelten nyertetek! De szerintem is igazad van, 'dög-'akadály meccs 40 percére felejtsük el a barátságot, akkor "harc" van, előtte és utána lehet bratyizni, és akkor nem lesz itt gond.
süti beállítások módosítása